דלג לתוכן המרכזי

השוואת דגמים

הוסף דגמים+
אופנוע הונדה GL 1800 Gold Wing
חדשות

הונדה גולדווינג מתעדכן ל-2021

הונדה משלימה את קו הדגמים המקיף לשנת 2021 עם עדכונים ל-GL1800 גולדווינג ו-גולדווינג TOUR

19/01/2021

תרגום: רוני נאק

הונדה פותחת את 2021 עם עדכונים לדגם הבכיר בהיצע, GL1800  גולדווינג:

  • שדרוג מערכת השמע בשתי הגרסאות
  • סכמת צביעה חדשה לגולדווינג
  • גרסת TOUR עם שיפור הנוחות והשימושיות למרחקים ארוכים
  • גולדווינג משלים להונדה היצע דגמים נרחב יותר מאי פעם
  • 12 דגמים חדשים או מעודכנים מקטנועים קטני נפח ועד לגולדווינג

הגולדווינג החדש הוצג ב-2018, בדור שהוא הרבה יותר קל, מתוחכם וזריז. כל זה ועדיין מפנק את הרוכב עם מפולת אדירה של מומנט המגיע ממנוע בוקסר 6 צילינדרים בנפח 1,800 סמ"ק, ופיצ'רים רבים נוספים אשר ממצבים אותו כספינת דגל טכנולוגית, בכללם תיבת הילוכים כפולת-מצמדים עם 7 הילוכים.

לשנת הדגם 2021 הגולדווינג והגולדווינג TOUR מקבלים שידרוג למערכת השמע ולאיכות הרמקולים. הגולדווינג ישווק בסכמת צביעה מתקדמת בשם Pearl Deep Mud Grey, עם הדגשים כתומים על הכנף הקדמית, כיסוי המנוע, היקף פנסי החזית, מיכל הדלק והזנב.

גולדווינג TOUR שומר על גישה מסורתית יותר עם יכולת טובה יותר לכסות מרחקים ארוכים בנוחות המירבית. הנפח של המזוודה העליונה גדל ל-61 ליטרים, מספיק כדי לאכלס שתי קסדה, ריפוד המושב המפנק עשוי משילוב של עור סינתטי וג'אמס (עור הפוך) ולנוסע יש משענת עם זווית נוחה יותר לאחור. גולדווינג TOUR ישווק בשתי חבילות צבע: שחור מטאלי ואדום ארדנט.

שתי הגרסאות של גולדווינג מקרינות כל אחת מהן אופי ייחודי; כל אחת מהן תהיה בחירה מושלמת לרוכב המודרני שרוצה לרכוב על מפגן כוח טכנולוגי, ועם נוחות עוצמתית ולא צעקנית.

 

דגמי הונדה חדשים ומעודכנים לשנת 2021

הגולדווינג, באופן הראוי ביותר, ניצב בראש היצע דגמי האופנועים של הונדה לשנת 2021. ואיזה היצע מרשים זה! לא פחות מ-12 דגמים חדשים או מעודכנים מקטנוע VISION מקורר האוויר ועד הגולדווינג האייקוני, הונדה נוגעת בכל סגמנט. מזה שנים שהונדה מציעה דגם מתאים לכל רוכב בכל גיל ובכל סגנון רכיבה. והיצע הדגמים הנרחב של 2021 רק מחזק את הגישה המוצלחת הזו.

רוכבי הספורט מטופלים היטב גם ב-2021. עם מנוע תאב סל"ד ועם אגרוף פלדה בהשראת אופנועי המירוץ ב-MotoGP ה-CBR1000RR-R פיירבלייד מוביל את המשפחה לצד ה-CBR650R על יכולותיו הספורטיביות ועם ה-CBR500R המציע את חווית אופנוע הכביש הספורטיבי עם מנוע דו-צילינדרי וממדים שלא מאיימים על רוכבי כביש מתחילים.

אנשי האדוונצ'ר נהנים גם כן מאופציות נהדרות. עם תיאבון לחציית יבשות ומדבריות כמו גם כישורים להתמודד עם כל כביש, בין אם הוא סלול או לא, דגם אפריקה טווין יעשה את הכל. ה-X-ADV החדשני מספק את חווית ה-SUV במתכונתה הדו-גלגלית ובנוסף דגמי NC750X ו-CB500X מביאים את החוויה ומנעד היכולות של קבוצת האדוונצ'ר לרמה נגישה יותר.

מי שמעדיף אופנוע נייקד, או ספורט-קפה, יגלה בהונדה דגמים חשופים ונפלאים. ה-CB1000R בגרסתו הרגילה או בגרסת בלאק אדישן קובעים רף גבוה של סטייל ובאותה המשפחה דגמי CB650R ו-CB125R מביאים לגרסאות הכניסה רמה מאד גבוהה של מפרט אבזור ונחשקות.

אם אתה קול ומעדיף אופנוע קאסטום יש עתה שתי אופציות לדגם ה-REBEL. השנה נוספה גרסת CMX1100 ל-CMX500. גרסת ה-1100 מציע מנוע עם פאנץ' חזק, עשיר באופי ותגובתיות משני הצילינדרים הגדולים שלו. כל זאת בשילוב טכנולוגיית אופנועים מתקדמת ושלדה עם התנהגות כביש מהוקצעת.

גם מי שרוכב על קטנועים לא יתאכזב. ה-FORZA125 וגרסת ה-350 מקבלים עתה חבר חדש למשפחה, בנפח 750 סמ"ק. FORZA750 יהיה ספינת הדגל של משפחת הקטנועים בהונדה, עשירה בטכנולוגיה, מצוידת בתיבת הילוכים כפולת-מצמדים ונוחות פרימיום לשני רוכבים.

רוכבים חדשים יוכלו לבחור בין שמונה דגמים המתאימים לרישיון A1. בהם תמצאו דגמים חשובים כמו FORZA125, PCX125, SH125, SH Mode ו-VISION110. אופנועי A1  נמצאים בהישג יד ובהם דגמי CB125F, CB125R  וכמובן ה-MSX  גרום המקסים.

כל אחד מהדגמים האלה מציע חווית רכיבה שונה ופתרון שונה לכל רוכב כאשר המשותף ביניהם הוא רמה גבוהה של מפרט, שימושיות, צריכת דלק נמוכה, איכות יצור מעולה וכמובן מקדם כיף מוביל.

לכתבה הקודמת
שתפו את עמוד זה ב-
לכתבה הבא
כתבות נוספות
חיפושים פופולארים: אופנועים Xadv FORZA 750 חדשות מבצעים
{{result.text}}

Loading...