מנוע אמין, חסכוני ואיכותי מבית הונדה. אופנוע שימושי ונוח ליום-יום וקל מאוד לתחזוקה. מתאים לרוכבים חדשים ומנוסים המעוניינים בסגנון רכיבה ייחודי (קאסטום) ולא מחפשים את הקצוות יכולת הרכיבה. מסוג הכלים שכיף לראות כל בוקר בחניה.
*קיים בגרסה המאובזרת בתוספת תשלום של כ-3,000 ש"ח.
-
דגם מנועשני צילינדרים, מקורר נוזל, DOHCנפח471 סמ"קהספק מרבי46 כ"ס ב 8,500 סל"דמומנט מרבי4.4 קג"מ ב 6,000 סל"דיחס דחיסה10.7:1הילוכים6
-
מתלה קדמיטלסקופיים 41 מ"ממתלה אחוריבולם SHOWAבלם קדמי130/90-16בלם אחורי150/80-16קוטר חישוק קדמי16 אינץ'קוטר חישוק אחורי16 אינץ'
-
בסיס גלגלים1,488מ"מגובה מושב690 מ"ממרווח גחון135 מ"ממשקל (רטוב)190 ק"גהזנת דלקהזרקת דלק אלקטרונית PGM-FIקיבולת מיכל דלק11.2 ל'
-
החישובים הנם סימולציה בלבד ואינם מחייבים את הגורם המממן או את “מאיר” להעמדת ההלוואה או לתנאים שבה היא תועמד, לרבות גובה הריבית, אשר לצרכי הסימולציה בלבד מחושבת כריבית שנתית בשיעור של קבוע של 8.75%. תנאי ההלוואה המחייבים יפורטו בהסכם הלוואה שייחתם (ככל שייחתם) בין הלקוח לבין הגורם המממן. “מאיר” לא תהיה צד להסכם ההלוואה ולכן לא תישא בכל אחריות שהיא כלפי הלקוח בקשר עם הסכם ההלוואה. הסכומים המפורטים אינם כוללים אגרת רישוי שאינה חלק מעסקת המימון והם אינם כוללים אבזור ותוספות.
התשלומים החודשיים אינם כוללים את עמלת הקמת ההלוואה שתיגבה על ידי הגורם המממן.
אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.
לשנה הראשונה (כולל מע"מ)
אגרת רישוי לשנה ראשונה
** הוצאה רישוי כוללות הכנה לבוחן ראשוני, בוחן ראשוני, רישום, לוחית זיהוי, פס זוהר, אפוד זוהר, טסט, ותדלוק האופנוע.