דלג לתוכן המרכזי

השוואת דגמים

הוסף דגמים+
חדשות ואירועים

אוברדרייב בדרכים: טיול הונדה אוברנייט אל כביש 10

מזג אוויר לוהט, כבישים נהדרים, מי צריך יותר מזה. אה כן, וגם למה אלסיבוני בחר לעשות את הנסיעה הזו דווקא על הונדה CBR500R

03/11/2018

הכתבה נלקחה מאתר Over drive

כותב: אריאל אלסיבוני

עם יד על הלב, עוד לפני שאני בכלל מדבר על הטיול הזה, אני חייב לך הסבר קטן. למה בחרתי לצאת דווקא עם הונדה CBR500R לטיול הזה. ובכן בהתחלה היבואן המקומי שמר עבורי הונדה אפריקה-טווין, שהוא בהחלט בחירה ראויה לנסיעה כזו. מה גם שחלקה עבר בשבילים ברמת קושי קלה.

אבל, אני מנסה לשים יד על הדור החדש של הונדה CBR500R כבר כמה חודשים והלו”ז הצפוף לא מאפשר את זה. הוא עבר מתיחת פנים מאז שרכבתי עליו לאחרונה ויש לי תוכנית לגביו. אבל לפני שהתוכנית יוצאת לפועל, הייתי חייב לשים עליו כמה ק”מ. ואז הגיעה ההזמנה לטיול הזה ואני התעקשתי, למרות הגבות המורמות, לצאת אליו על גבי ה-CBR האמור. מה התוכנית? כל דבר בזמנו, בואו נצא לדרך.

לא ידעתי למה לצפות, זו הפעם הראשונה שאני מצטרף לטיול של הונדה, כזה הנמשך יומיים הכוונה. שטח הכינוס נקבע בבית קמה שם התאספו כמה עשרות רוכבי המותג, הרוו את צימאונם ורעבונם וחיכו לתדריך של צביקה כהן. מי שמכיר את צביקה יודע שאפשר להוציא אותו מהשטח, אבל לא את השטח ממנו, או להיפך. וכך בתדריך הוא פרש בפנינו את המסלול לאותו היום, שנשמע בשלב הזה תמים לחלוטין.

קבוצה מגוונת כזו, מדו”ש ועד גולדווינג, מייצרת קצב לא אחיד וחששתי שהדבר יתבטא בפערים ואולי אפילו במצבים לא נעימים. שטויות, הכל מתקתק כמו שצריך, בכל צומת אחד המרשלים ממתין עד למאסף והקבוצה מצליחה להישמר וגם לאפשר לכל אחד את הקצב שלו. צביקה לא מתאפק. אנחנו עם הפנים לצאלים, אבל הוא מתבל את הכבישים בשביל עפר כאן ודרך חקלאית שם. מצליח למצוא נתיב מעניין גם במקומות המשעממים ביותר. באיזור פורה אנחנו עוצרים להתקרר קצת. וכאן מתחיל ריטואל שחוזר לכל אורך הדרך. צוות ההפקה מגיע מוקדם יותר, פורק משקה, מזון, אבטיחים קפואים וקרחונים, הכל בכדי לשמור על הטמפרטורות נמוכות ועל המורל גבוה.

צירת הלילה התבצעה בצאלים במלון חדש שנפתח שם. אחרי יום חם שכזה כל מה שבן-אדם רוצה זה מקלחת טובה ושינה עמוקה. החדרים המזמינים בהחלט חיזקו את ההרגשה הזו. אבל בחוץ מוגשת ארוחת ערב, ואחריה מסיבת בריכה עם עמדות עיסוי, אז השינה עומדת בתור. האווירה מצוינת, נראה כאילו כל אחד מהנוכחים נהנה מאוד ואני מתחיל להבין את הערך שיש לטיול כזה בעיניי הלקוחות. אחרי שיחה עם כמה מהם, ברור לי לחלוטין, ההשקעה הזו והאווירה הזו, מוסיפה משהו לחוויית הרכיבה האישית של כל אחד מהם.

להמשך הכתבה >>>

לכתבה הקודמת
שתפו את עמוד זה ב-
לכתבה הבא
כתבות נוספות
חיפושים פופולארים: אופנועים Xadv FORZA 750 חדשות מבצעים
{{result.text}}

Loading...