דלג לתוכן המרכזי

השוואת דגמים

הוסף דגמים+
קטנוע הונדה פורזה 300
חדשות ואירועים

הונדה פורזה 300: אמת המידה

כבר שנים רבות שקטנועי המנהלים של הונדה קובעים את הסטנדרט בשוק

05/05/2021

הפורזה 300 החדש, ממשיך את השושלת של הונדה פורזה ומבטא את הדחיפה הבלתי פוסקת של החברה לצמרת. דברים אלו מורגשים על דף הנתונים וגם ברכיבה. זהו קטנוע חדש לחלוטין והונדה שמו דגש על כל פרט ופרט כאן. נתון המשקל לדוגמה, ירד ב-12 ק"ג לעומת הדור הקודם. המנוע, בנפח 279 סמ"ק מפיק למעלה מ-25 כ"ס. כמובן, כמו בכל הונדה יש כאן את איכות ההרכבה המושלמת המבטיחה שנים רבות של שימוש והנאה.

בנוסף יש כאן גם את האבזור ללא אח ורע בתחום. המשקף הקדמי מתכוונן חשמלית – לא משהו שרואים כל יום בקטנוע. לבטיחות דואגת בקרת משיכה ויש כמובן גם ABS. לוח השעונים מבוסס טכנולוגית LCD הנשלט בקלות מהמתגים שעל הכידון. אפשר לציין גם תאורת LED מלאה, אבל הכי נוח לנו הוא המפתח החכם. מפתח שאפשר להשאיר בכיס ופשוט לעלות על הקטנוע ולתת גז בלי התעסקות מיותרת.

הונדה פורזה 300 הוא קטנוע מנהלים משובח והוא מפגין את זה בכל מפגש אתו. המראה מצליח לייצר רושם שהוא גם אלגנטי וגם ספורטיבי. בכל צבע, הקווים שלו מייצרים תחושה שונה מאוד מול שאר הקטנועים שמסביב. אין כאן שום דבר שנראה ומרגיש זול. הכל נמצא במקום עם החומרים והגימור הגבוהים ביותר. הונדה זה הונדה.

הונדה פורזה 300תא המטען שמתחת למושב גדול למדי ונראה כאילו יכיל שתי קסדות ללא בעיה. יש גם תא שימושי מאוד מול הברך השמאלית של הרוכב, כולל שקע טעינה. הכל כמובן פועל בצורה חלקה, משוכך כראוי ומשדר תחושה חסונה להפליא. קל מאוד להרים אותו על המעמד האמצעי, המושב עצמו נוח מאוד, מיגון הרוח מצוין, נעים מאוד על הפורזה 300.
לא רק נוח. המנוע מרגיש חזק ובשרני ביחס למקובל בקטגוריה. השילוב שלו עם הגיר פשוט מושלם. אין כאן שיהוקים, קפיצות, או רעידות. פשוט עוצמה חלקה שמזניקה את הפורזה לפנים בצורה חזקה ונעימה. בתוך העיר, הונדה הצליחו לייצר כלי שמשתחל בקלות בכל חרך. לא משנה כמה צפוף הפקק שלפנינו, הממדים מדויקים, ההיגוי ברמה גבוהה וקל מאוד להגיע לראש הטור בכל סוג של עומס עירוני.

גם מחוץ לעיר לא מאבד הונדה פורזה 300 משלוותו. המנוע החזק מאיץ אותו מהר למהירות שיוט בין-עירונית נאה. משאיר עוד כוח לבצע עקיפות ומשרה טונות של ביטחון. כיול המתלים החכם ומידות הצמיגים החדשות גורמות לפורזה להרגיש יציב ובטוח גם במהירויות אלו. התחושה נטועה ומרגיעה מאוד ויש הרגשה שניתן להמשיך ולרכוב כך כל היום.
בסופו של יום הונדה פורזה 300 הוא אחד הקטנועים המשובחים בסביבה – אם לא המשובח שבהם. זה לא מפתיע בהתחשב שהונדה התחילה את הקטגוריה הזו בשוק המקומי עם ה-CH250 האייקוני לפני כמעט שלושה עשורים. מעבר ליכולות המרשימות שלו על הכביש, מרווחי הטיפול הנדיבים (12,000 ק"מ בין טיפול לטיפול) הופכים את התחזוקה שלו לפשוטה וזולה. היכולות האלו, עם רמת התחזוקה הזו, בשילוב האמינות האבסולוטית של הונדה, הופכים את הפורזה 300 לקטנוע שאי אפשר להתעלם ממנו.

לכתבה הקודמת
שתפו את עמוד זה ב-
לכתבה הבא
כתבות נוספות
חיפושים פופולארים: אופנועים Xadv FORZA 750 חדשות מבצעים
{{result.text}}

Loading...