דלג לתוכן המרכזי

השוואת דגמים

הוסף דגמים+
הונדה cb500x
חדשות

הונדה CB500X – אדוונצ'ר לכולם

הונדה משדרגת ומנגישה את אופנועי האדוונצ'ר לכל טעם וכיס עם הגלגול העדכני של ה-X

05/05/2021

הונדה CB500X הוא אחד האופנועים הנמכרים ביותר בשוק הישראלי בשנים האחרונות, ובכלל.

הוא עונה על צרכים ברורים מאוד וגם גולש על האופנה העדכנית ביותר. אופנועי אדוונצ'ר הם הדבר הנכון היום, רואים את זה בכל פינה. ה-X של הונדה הוא בדיוק זה – אופנוע אדוונצ'ר קליל שמבקש מעט מהרוכב שלו ובתמורה נותן הרבה.

הדור העדכני ממשיך את הרוח הזו בסימן יותר. העיצוב מרשים מאוד. הדור האחרון נראה גדול ומרשים יותר, עם מיגון הרוח ולוח השעונים החדשים. יש גם כיול חדש לחלוטין למתלים וחישוק 19 אינץ' מלפנים. כל אלו בכדי לענות לצרכים הדואליים שעליהם אמור לענות אופנוע מסוגו. מצד אחד לתת נוחות בכביש ומצד שני להמשיך ולספק יכולת גם על שבילים בשטח.

תנוחת הרכיבה עליו זקופה ומעניקה שליטה מצוינת. קל מאוד להגיע עם רגל בטוחה לקרקע. זה אופנוע ידידותי מאוד ועבודת הגוף החדשה מקלה מאוד את התנועה עליו. זה, בשילוב המכלולים החדשים, נותנים לרוכב תחושה שהכל אפשרי. וזה לא רחוק מהמציאות.

על הכביש התפעול עגול וחלק כמו בכל הונדה. המנוע כפול הצילינדרים נותן כאן דחף נאה שיספק לכל שימוש הגיוני. היכולת שלו להפיק כוח שימושי ויעיל בכל מצב, מתלבשים כמו כפפה על היד בכל סוג רכיבה. בעיר קל מאוד להתנייד אתו בזכות הממדים הצרים, הכידון שעובר מעל למראות הרכבים והגמישות שיש במנוע הזה. מדרכה? אין שום בעיה, ה-X מדלג מעל אלו בקלות. המתלים סופגים גם את האספלט הקשוח ביותר והבלמים מייצרים תאוטה יעילה ומהירה בשילוב פעולה מוצלחת מאוד של ה-ABS.

הונדה CB500X אדוונצ'רבנסיעות ארוכות יותר המנוע נותן את הטון ומאפשר שיוט בקצב זריז למדי. תנוחת הרכיבה מרגישה מושלמת, לא מעמיסה על אף חלק בגוף ונעזרת במיגון הרוח המרשים בכדי לייצר רכיבה נינוחה ונטולת דרמה. ההתנהגות משדרת על אותו תדר, עם המון אחיזה, ירידה קלילה לפניות ושפע של ביטחון לרוכב. עושה רושם שככל שהתנאים קשים יותר, כך זורח יותר האופנוע הזה. לא דורש הרבה מהרוכב ומבצע את הכל ביעילות מרשימה.

גם כשנגמר האספלט הרושם דומה. תנוחת הרכיבה הזקופה עם מוטת הכידון הרחבה נותנים גם כאן שליטה מצוינת בנעשה. המתלים שופרו בדור הזה בכדי להתמודד עם השטח ולשם כך גם יש כאן את הגלגל הקדמי הגדול יותר. התוצאה מהנה מאוד, המתלים סופגים היטב, המנוע גמיש מאוד מסל"ד נמוך, הגלגל הקדמי לא מתרגש ממה שקורה על השביל וה-X מתקדם עם נחישות לתוך ההרפתקה התורנית.

כל היכולת הידידותית הזו מוקפת בכל הידע שצברה הונדה לאורך השנים. זה אומר שתפעול ההילוכים והמצמד מרגיש איכותי ומדויק. כל מתג וכל ידית עושים בדיוק את מה שהם צריכים ומציגים את המשקל והתגובה הנכונה. כל בורג או רכיב יושבים ומאובטחים כמו שצריך. רק לראות את האופן שבוא מסודר החיווט לכל אורך, עם תפסים ייעודים שונים ומיוחדים, מעביר את הרושם הזה.

הונדה CB500X הוא אופנוע הגיוני מאוד. יחידת ההנעה שלו עושה בדיוק מה שהיא צריכה לעשות, לא יותר, לא פחות. התפעול שלו קליל, היכולת שלו גבוהה. הוא נראה ומגומר כמו אופנוע יקר יותר ומתאים לכל רוכב, בכל גיל, עם כל רמת ניסיון. כל מי שרוח ההרפתקה מנשבת בו ימצא כאן מענה. בין אם זה בעיר ביום-יום, או בסופי השבוע אל קצוות המדינה.

לכתבה הקודמת
שתפו את עמוד זה ב-
לכתבה הבא
כתבות נוספות
חיפושים פופולארים: אופנועים Xadv FORZA 750 חדשות מבצעים
{{result.text}}

Loading...